CONCEPT

BRAND CONCEPT

それはファッションに於ける『理想』を追求したいという現れ。
僕たちが考えるファッションの「理想」とは、「モードなアメリカン カジュアルアイテム」
「無機質とは違ったシンプル+αテイスト」をキーワードに、現代の多様なライフスタイルに対応し、
高感度のファッションアイテムにコーディネートしやすいデザイン。
生地や加工などでひとひねり利かせ、長く着ることで愛着が湧く、そんなファッションを提案し続けること。

The pursuit of "Ideal" in fashion. To us, the "Ideal" in fashion is a design that caters to the various lifestyles of today.
A design emphasizing on "Mode American Casual" and an "Inorganic simplicity with a twist" while integrating itself with high end fashion.
Utilizing different fabrics and coatings. Growing fond of a garment over time. Such Fashion is what we continue to offer.

PRODUCT IDENTITY

“Simple + α”
“Worldwide casual”
“American in Paris”

デザイン性を前面に出し過ぎることなく、引くことからもデザインを生みだす。
その一見分かりづらい部分にさえも“美”を求める日本人的ともいえる感性から生み出されるコレクションは、
ベーシックだが無機質でも凡庸でもない世界基準でのワールドワイドカジュアル。

アジア、ヨーロッパ、アメリカなど世界中で、たとえスーツスタイルの方と隣り合わせになったとしても同じように待遇される。
そこに求められることは、決して服単体ではなく、スタイリングが想定されたデザインがもとにされた、
着る人を通して感じさせる清潔感や清涼感。

アメリカンカジュアルをベースに、パリのエッセンスが少しずつ溶け込み、ファッションへと成っていく。
いつしか着る人それぞれのライフスタイルへと昇華されていく、高価ではなく高感度なデイリーウエア。

Design can be created not only by pushing it forward but also by balancing it.
The collection, born in a Japanese sense to look for beauty in hidden details, is identified as a world-wide casual style. It is basic, but not too plain or ordinary.
You stand next to the man in the suit in a city of Asia, Europe, or North America, then you would still be seen as sophisticated as he is.
What required there is not just a piece of clothes, but the feeling of neatness and coolness. And it can be only seen through the person who wears it.
Based on an American casual and blended with a hint of Paris, now it’s what we call “fashion”. It is a daily wear with high sensitivity, sublimating it to the one’s life style eventually.